Jaki jest najlepszy Cardio Dla Weight Loss?

Podczas cardio odgrywa ważną rolę w utracie wagi, to powinno być połączone z odpowiednią dietą, jeżeli świadczenia długoterminowe nie zostały jeszcze osiągnięte i utrzymane.

Podczas cardio odgrywa ważną rolę w utracie wagi, to powinno być połączone z odpowiednią dietą, jeżeli świadczenia długoterminowe nie zostały jeszcze osiągnięte i utrzymane.W rzeczywistości prawo dieta jest kluczowym czynnikiem podczas próby cięcia wagę i poprawić ogólny stan zdrowia. Jednak, gdy jest to połączone z odpowiednimi ćwiczeniami cardio do utraty wagi, jak również programów treningu siłowego, połączenie przyniesie więcej owoców. Więc jaki jest najlepszy cardio do utraty wagi?

Będzie to zależało od swoich możliwości fizycznych, osobistych preferencji i ograniczeń. Jeśli jesteś typem, który uwielbia jogging, należy udać się do pracy. Jeśli chodzenie jest twoja sprawa, to powinno chodzić.

Czy to jest gra w koszykówkę lub kombinacji różnych czynności, trzeba będzie wybrać działanie, które jest dostosowane do potrzeb użytkownika. Kluczową rzeczą jest to, aby upewnić się, że wybrano działalności, które korzystają codziennie i upewnić się, że są z nim zgodne. Można spodziewać się stracić około 1 lub 2 funty tygodniowo.

Jeśli trzymać się tej liczby w dłuższej perspektywie, będzie ostatecznie zobaczyć sukces. Oto kilka innych ćwiczeń cardio, które są warte rozważenia.

szybkość chodzeniaszybkość chodzenia

Może to być za pomocą toru bieżni lub w pomieszczeniach, nawet na zewnątrz.

Jeden badań stwierdzono, że kobiety z nadwagą, którzy zaangażowani w prędkości przedział treningi spacerowych, które trwały przez 45 minut dla każdej sesji w połączeniu z treningu siłowego treningu tonowanie do 4 razy w tygodniu były w stanie stracić 23 funtów w ciągu 16 tygodni. Można chodzić w godzinach wieczornych i odkrywania nowych obszarów w twojej okolicy, tak aby zachować spacer ciekawe i zabawne.

Jogging

Jest to ćwiczenie, które wszyscy rozumieją. Wszystko, co musisz zrobić, to pobiegać na żądanej prędkości. Należy również upewnić się, że masz odpowiednie obuwie, tak aby nie dostać pęcherze.

Rower stacjonarnyRower stacjonarny

Jest to kluczowy ćwiczeń dla tonowanie nogi na szczycie spalania kalorii.

W czasie ćwiczeń na rowerze stacjonarnym, ważne jest, aby upewnić się, że urządzenie zostało ustawione w wystarczającej odporności. Pomoże to uniknąć sprzedawał się wyłączyć z roweru, a jeśli to konieczne, można wychodzą.

maszyna eliptyczna

Można zacząć od ustawienia urządzenia w komfortowym poziomie i zapewnienia, że ​​nadal w swoim własnym tempie, aby upewnić się, że trening wystarczająco ciężko w sposób, który pozwala spalić kalorie w prawo. Zaangażowanie w niektórych krótkich odstępach wysokiej intensywności na okres od 30 do 60 sekund będzie działać bardzo dobrze i ćwiczenia pozwolą Ci się pocić dużo. Upewnij się, że masz 3 do 5 minut ochłodzeniu.

Koszykówka

Można wybrać strzelać kosze na własną rękę lub angażować się w grę z przyjaciółmi. Upewnij się, że pozostają w ciągłym ruchu, bieganie do sądu kończy się podczas korzystania z obu koszy. Dla najlepszych cardio schudnąć, kontakt Muscle Prodigy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *